Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

ANTIBARROA


Η αυλή του σπιτιού μου και στο βάθος τα μελίσσια του Φόρη και τα δικά μου.

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ: δυστυχώς λόγω του μεγέθους του (204 ΜΒ) δεν μπορεί να φορτωθεί
( επιτρεπόμενο μέγιστο στο blog 100ΜΒ), αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει να σπάσουμε το πρωτότυπο σε 2-3 μικρότερα θα του ήμουν υπόχρεος ! Το βίντεο τραβήχθηκε με φωτογραφική μηχανή sony w120.


Σήμερα 31-1-2010 έδωσα την χαριστική βολή στα υπόλοιπα της βαρρόα στα μελισσάκια μου (και στου Φόρη) με την βοήθεια της συσκευής ΑΝΤΙΒΑΡΡΟΑ που κατασκευάσαμε με τον φίλο μου Βασίλη Τσαρσιώτη.Η συσκευή μας προς το παρών δεν μπορώ να πω ότι είναι λειτουργική επειδή συναντά προβλήματα που έχουν να κάνουν με την κάκιστη ποιότητα της φιάλης υγραερίου η οποία είναι προβληματική με αποτέλεσμα να στομώνει συχνά ή να βουλώνει τελείως οπότε γίνεται άχρηστη ή να παρέχει αέριο με διακοπές με αποτέλεσμα να μην είναι εύκολη η χρήση της .Σήμερα είχα μαζί μου 3 συσκευές και δούλεψε καλά μόνο η μία μέχρι και το 2 γέμισμά της .Μ ε κάθε γέμισμα έκανα θεραπεία σε 7 μόνο κυψέλες , έτσι έκανα εύκολα τις πρώτες 14 σε συνολικά χρόνο 30 λεπτά περίπου όμως μετά το 3 γέμισμα άρχισαν τα προβλήματα ...τέλος πάντων με μεγάλη υπομονή και με αρκετή καθυστέρηση τις τελείωσα (13 κυψέλες σε άλλα 50 λεπτά),Συμπέρασμα :πρέπει να αλλάξω την ποιότητα της φιάλης και αν δεν πετύχω το επιθυμητό αποτέλεσμα τότε θα αλλάξω τον τρόπο παροχής αερίου...έχει ακόμα δρόμο δηλαδή αυτή η συσκευή, μέχρι τότε η πρότασή μου είναι να κάνετε εξάχνωση με μια ηλεκτρική συσκευή Varrox και αν δεν έχετε αγοράστε μια από κοινού μαζί ή δανειστήτε...έτσι αν δεν έχετε γόνο τώρα θα εξοντώσετε την βαρρόα...




Στο βίντεο διακρίνονται τα μελίσσια του Φόρη σε πρώτο πλάνο και τα δικά μου στο βάθος .

2 σχόλια:

  1. Πολυ ομορφα,τι γινεται με του Φορη ολοι τον αγαπουν,τις μελισσες που ειδα να πετανε αδυνατες τις ειδα τι γινεται ολοι διαιτα? καλημερα σε ολα τ'αγαπητα παιδια,κανονιστε την Κυριακη στην εκθεση και μετα....να τσιμπησουμε,σαν τα πουλακια......τους γυπες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρηστο καλημερα ησυσκευη αντιβαροαμου φαινετε πολυ καλη δεν ξερω αν και με ποιο τροπο θα μπορουσα να την αποκτησω και εγω εργαζομε και γω σε σχολειο στο γυμνασιο Ακαλοχωριου ηρακλειο κρητης αλλα σαν διοικητικος υπαλληλος προερχομενος απο την πρωην ΜΟΜΑ που εκλεισε και με μεταταξη ηρθαμε στα σχολεια ενοειτε βεβαια οτι θα την πληρωσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου